Oplev “Nordkystruten” R47 – en cykel- og vandrerute fra Hundested over Liseleje, Tisvilde, Gilleleje og Hornbæk til Helsingør, ialt 64 km som kan deles op i 5 etaper på ca. 10-19 km hver. Etape 1: Hundested – Liseleje, 10,5 km.

Experience “Nordkystruten” R47 at Kattegat Sea, North Sealand – a bike and walk route from Hundested to Liseleje, Tisvilde, Gilleleje, and Hornbæk to Helsingør, a total of 64 km and 5 stretches of 10-19 km each.

1. stage: Hundested – Liseleje, 10,5 km.

Tekst og fotos Erik K Abrahamsen

“Nordkystruten” – rute nr. R47 mellem Hundested og Helsingør, Nordsjælland – ialt 64 km.

Etape 1: Hundested – Liseleje, 10,5 km.

Udsigt fra Spodsbjerg, Hundested mod Kikhavn, Hald Strand, Liseleje, Tisvilde Hegn og Kullen i Sverige helt ude i horisonten:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format og teksten i billedets højre side forsvinder.

“Nordkystruten, Nordsjælland. Udsigt fra Spodsbjerg, Hundested mod Kikhavn, Hald Strand, Liseleje, Tisvilde Hegn og Kullen i Sverige helt ude i horisonten. Foto i retning øst lørdag den 21. marts 2020 af Erik K Abrahamsen.

Kort over Nordsjælland.

“Nordkystruten”  R47 følger Kattegats Kystlinie helt tæt på kysten fra Hundested over Gilleje til Helsingør – ialt 64 km:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Kort over Nordsjælland. Foto august 2014 af Erik K Abrahamsen.

Nordkystruten R47 er et skiltet vej og cykelsti system, hvor du på tæt hold kan opleve det allersmukkeste af Nordsjællands Kattegatkyst:

kystskrænter med udsigt over Kattegat, kystlandsbyer, klitter, hede, skove, havne, sandstrande og meget mere.

Du kan overnatte overalt langs ruten – på campingpladser, gratis i shelters i skovene og på lokale hoteller.

Du kan starte din tur overalt langs ruten, hvor der er lokale tog-og busforbindelser til København og alle byer i Nordsjælland bl. a.

Lokale baner fra Hillerød til Hundested, Tisvilde og Gilleleje. Og fra Gilleleje over Hornbæk langs Nordsjællands Kattegatkyst til Helsingør.

Fra Hillerød er der S-togsforbindelser til Købehavn – en strækning der tager ca. 35 min.

Kort over Halsnæs Kommune med bl.a. Nordkystruten R47 -regional cykelrute:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Kort over Halsnæs Kommune. Scannet fra folder “Oplev Halsnæs” udgivet af Halsnæs Kommune 2016.

Jeg vil tage dig med på en tur ad Nordkystruten i retning øst med start i Hundested. Her ankommer du med lokaltog fra Hillerød.

Fra Hundested Station cykler du langs Hundested Havn ad Skansevej mod nord op til Hundested Skanse med en flot udsigt over indsejlingen til Isefjorden og til Rørvig:

Udsigt fra Hundested Havn mod nord til Hundested Skanse:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format

Hundested Havn. Udsigt mod nord til Hundested Skanse. Foto 14. april 2020 af Erik K Abrahamsen

Hundested Skanse:

Hundested Skanse. Udsigt i retning syd-vest mod Hundested Havn, Isefjord og Rørvig på modsat side af fjorden. Foto 14. april 2020 af Erik K Abrahamsen.

Planche over Hundsted Skanse:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Planche om Hundested Skanse. Foto 14. april 2020 af Erik K Abrahamsen.

100 m længere fremme af Skansevej starter Nordkystruten R47 ad Knud Rasmussenvej ved indgangen til Polarforsker Knud Rasmussens Museum:

Kort over Halsnæs opstillet på P-plads ved Knud Rasmussensvej:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Kort over Halsnæs ved P-plads ved Knud Rasmussenvej. Foto den 14. april 2020 af Erik K Abrahamsen.

Polarforsker Knud Rasmussens Museum:

Polarforsker Knud Rasmussens Museum med udsigt til varde af sten fra Grønland og Spodsbjerg Fyr. Stien der går forbi Knud Rasmussens Hus er en del af Nordkystruten. Foto 14. april 2020 af Erik K Abrahamsen.

Kør ad Nordkystruten ad stien hen forbi Knud Rasmussens, forbi varden bygget af grønlandske sten og videre op til Spodsbjerg Fyr på toppen af Spodsbjerg skrænt:

Udsigt mod Knud Rasmussens Hus, Isefjorden og længst borte Rørvig:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Udsigt mod Knud Rasmussens Hus, Isefjorden og Rørvig ude i horisonten. Foto i retning syd-vest den 21. marts 2020 af Erik K Abrahamsen.

Spodsbjerg Fyr med udsigt fra toppen af den 35 m høje skrænt Spodsbjerg ud over Isefjorden, Kattegat med Rørvig og Sjællands Odde i det fjerne:

Spodsbjerg Fyr på toppen af den 35 m høje skrænt Spodsbjerg. Udsigt i retning vest mod Kattegat, Isefjorden, Rørvig og Sjællands Odde i det fjerne. Foto den 21. marts 2020 af Erik K Abrahamsen.

Udsigt fra Sopdsbjerg mod Kikhavn, Hald, Liseleje, Tisvildeleje og Kullen i Sverige helt ude i horisonten:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Udsigt fra Spodsbjerg mod Kikhavn, Hald Strand, Liseleje, Tisvildeleje og Kullen i Sverige helt ude i horisonten. Foto i retning øst den 21. marts 2020 af Erik K Abrahamsen.

Nordkystruten R47 løber på toppen af kystskrænterne ad “Spodsbjergstien” mellem Spodsbjerg og Kikhavn.

– Udsigt mod Spodsbjerg, Spodsbjerg Fyr, kystskrænter ud til Kattegat med kajakroere og Sjællands odde ude i horisonten:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Nordkystruten. Udsigt mod Spodsbjerg, Spodsbjerg Fyr, kystskrænter ud til Kattegat med kajakroere og Sjællands odde ude i horisonten. Foto i retning vest den 21. marts 2020 af Erik K Abrahamsen.

Nordkystruten R47 løber på toppen af kystskrænterne ad “Spodsbjergstien” fra Spodsbjerg til Kikhavn.

Udsigt i retning øst mod Kikhavn, Hald Strand, Liseleje, Tisvildeleje og Kullen i Sverige helt ude i horisonten:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Nordkystruten følger toppen af kystskrænterne ud til Kattegat fra Spodsbjerg til Kikhavn. Udsigt i retning øst mod Kikhavn, Hald Strand, Liseleje, Tisvildeleje og Kullen i Sverige helt ude i horisonten. Foto den 21. marts 2020 af Erik K Abrahamsen.

Kikhavn er det ældste fiskerleje i Halsnæs, hvor der siden 1500-tallet er drevet en kombination af landbrug i fælleeje og kystfiskeri:

Kikhavn. Hovedgaden med udsigt ud mod Kattegat. Foto i retning nord den 21. marts 2020 af Erik K Abrahamsen.

Kikhavn med gårde, bondehuse og fiskerhuse i Vestre Stræde og Østre Stræde:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Kikhavn med gårde og bondehuse. Foto den 21. marts 2020 af Erik K Abrahamsen.

Kikhavn – gavlen på gårdbygning:

Kikhavn – gavl på gårdbygning. Foto den 21. marts 2020 af Erik K Abrahamsen.

Kikhavn – Bondegård med hønsehold:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Kikhavn – bondegård med hønsehold. Foto i retning syd den 21. marts 2020 af Erik K Abrahamsen.

Nordkystruten R47 følger nu “Kattegatvejen” og videre ad Nødebovejen langs kysten/stranden mod Nødebohuse.

P-plads i Nødebohuse – Nødebovejen Strand:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Nødebohuse. P-plads ved Nødebovejen. Udsigt mod Kattegat. Foto i retning vest 2014 af Erik K Abrahamsen.

Dige af store kampesten ud til Kattegats kyst langs Nødebovejen:

Nødebohuse Dige ud til Kattegat langs Nødebovejen. Foto i retning øst 2014 af Erik K Abrahamsen.

Udsigt ud over stranden ved Nødebovejen i retning mod Hald Strand:

Nordkystruten R47 – den regional cykelrute forsætter 200 m længere frem ad Nødebovejen, hvor den går videre ad Klintevej langs kystskrænterne til Hald.

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Nødebovejen, Nødebohuses østlige del. Udsigt mod Hald kystskrænter og Kattegat. Foto den 8. maj 2020 i retning øst af Erik K Abrahamsen.

Udsigt fra stranden ved Nødebovejen i retning mod Hald Strand:

Udsigt fra stranden ud for Nødebohusevejen i retning mod Hald Strand. Foto i retning øst 2014 af Erik K Abrahamsen.

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Nøddebohuse, østlige del. Udsigt mod Hald kystskrænter. Foto den 8. maj 2020 i retning øst af Erik K Abrahamsen.

Nordkystruten R47 – den regional cykelrute forsætter 200 m længer frem ad Nødebovejen, hvor man skal dreje til venstre ad Klintevej og følger toppen af kystskrænterne frem mod Hald sommerhus bebyggelse:

Hald, Klintevej – Udsigt i retning vest fra offentlig grønt område med adgang ad offentlig trappe til stranden:

Udsigt mod Nødebohuse, Kikhavn og Sjællands Odde.

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Hald, Klintevej. Udsigt fra offentligt grønt område i retning vest mod Nødebohuse, Kikhavn og Sjællands Odde. Foto  2014 af Erik K Abrahamsen.

Hald, Klintevej – Udsigt  i retning vest fra offentlig grønt område med adgang ad offentlig trappe til stranden:

Etablering af skræntfodssikring med store granitsten.

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Hald, Klintevej. Udsigt fra offentligt grønt område. Foto i retning vest mod Nødebohuse, Kikhavn og Sjællands Odde i det fjerne. Foto 2014 af Erik K Abrahamsen.

Hald, Klintevej – Udsigt i retning øst fra offentlig grønt område med adgang ad offentlig trappe til stranden:

Hald, Klintevej. Udsigt i retning øst mod Kattegat og offentlig trappe med adgang til stranden. Foto 2014 af Erik K Abrahamsen.

Nordkystruten R47 – den regional cykelrute forsætter langs kystskrænterne gennem Hald sommerhusbebyggelse til Hyllingebjerg Strand.

Hyllingebjerg Strand – udsigt ud over Kattegat det offentlige grønne område som udgør den 31 m høje kystskrænt med offentlig trappe  med 104 trin ned til stranden:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Hyllingebjerg Strand. Udsigt mod Kattegat fra den 31 m høje skrænt Hyllingebjerg. Foto sommer 2019 af Erik K Abrahamsen.

Hyllingebjerg Strand – udsigt fra den offentlige trappe i retning nord ud over Kattegat og Hesselø helt ude i horisonten:

Hyllingebjerg Strand. Udsigt mod Kattegat fra toppen af 31 m høj skrænt med offentlig trappe med 104 trin ned til stranden. Foto i retning nord sommer 2019 af Erik K Abrahamsen.

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Hyllingebjerg Strand. Udsigt fra offentlig trappe med 104 ned mod stranden og Kattegat. Foto sommer 2019 af Erik K Abrahamsen.

Hyllingebjerg Strand – udsigt fra den offentlige trappe i retning nord/vest ud over Kattegat:

Hyllingebjerg Strand. Udsigt fra offentlig trappe mod Kattegat. Foto i retning nord/vest sommer 2019 af Erik K Abrahamsen.

Hyllingebjerg Strand – udsigt fra den offentlige trappe i retning nord ud over Kattegat:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Hyllingebjerg Strand. Udsigt fra offentlig trappe mod stranden og Kattegat. Foto sommer 2019 af Erik K Abrahamsen.

Hyllingebjerg Strand – udsigt fra den offentlige trappe i retning nord/vest ud over Kattegat og Sjællands Odde helt ude i horisonten:

Hyllingebjerg Strand. Udsigt mod vest fra offentlig trappe. Foto sommer 2019 af Erik K Abrahamsen.

Hyllingebjerg Strand – udsigt fra den offentlige trappe i retning øst ud over Kattegat:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Hyllingebjerg Strand. Udsigt mod øst ud over Kattegat. Foto sommer 2019 af Erik K Abrahamsen.

Hyllingebjerg Strand – udsigt fra den offentlige trappe i retning nord ud over Kattegat.

Offenlig trappe med badegæsternes sandaler midlertidig deponeret på nederste trappeafsats, mens der bades og leges:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Hyllingebjerg Strand. Offenlig trappe med badegæsternes sandaler midlertidig deponeret på nederste trappeafsats, mens der bades og leges. Foto sommer 2019 af Erik K Abrahamsen.

Hyllingebjerg Strand. Udsigt mod vest ud over Kattegat og Sjællands Odde helt ude i horisonten. Foto sommer 2019 af Erik K Abrahamsen.

Hyllingebjerg Strand – august 2013:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Hyllingebjerg Strand. Udsigt i retning nord ud over Kattegat. Foto august 2013 af Erik K Abrahamsen.

Fortsæt ad Nordkystruten R47 langs Kattegats kystskrænter mod Liseleje 2 km fremme.

Liseleje Strand.

Vinter i januar 2019:

Udsigt mod bølgebryder af store granitsten “Pynten” bygget i 1917 for ophalingsplads for lokale fiskerbåde:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Liseleje Strand. Udsigt mod bølgebryder af store granitsten “Pynten” byget i 1917 med ophalingsplads for lokale fiskeres fiskerbåde. Foto i retning nord-vest januar 2019 af Erik k Abrahamsen.

Liseleje Strand. Udsigt mod bølgebryder af store granitsten “Pynten” med ophalingsplads for lokale fiskeres fiskebåde. Foto januar 2019 af Erik K Abrahamsen

Stejleplads for rensning og luftning af fiskergarn i klitarealet bag bølgebryder “Pynten” samt Ishus bygget 1901 for nedkøling af lokale fiskeres fiskefangst:

Udsigt i retning øst mod Kattegat, Tisvilde Hegn og Tisvildeleje helt ude i horisonten.

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Liseleje Strand. Stejleplads med ishus bygget 1901 for nedkøling af lokale fiskeres fangst. Foto i retning øst mod Kattegat,Tisvilde Hegn og Tisvildeleje helt ude i horisonten januar 2019 af Erik K Abrahamsen.

Planche med fotos af kampestens bølgebryder “Pyntens” og Liselejes historie:

Planche opsat nær ishus med fotos af “Pyntens” og Liselejes historie. Foto januar 2019 af Erik K Abrahamsen.

Liseleje Strand.

Ishus for opbevaring og nedfrysning af lokale fiskeres fangst:

Liseleje Strand. Ishuset bygget i 1901. Foto i retning nod mod Kattegat januar 2019 af Erik K Abrahamsen.

Sommer 2017-19

Vejen der fører fra Liseleje by ned gennem klitterne frem til stranden:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Liseleje Strand. Vejen fra Liseleje by ned gennem klitterne frem til stranden. Foto 2017 af Erik K Abrahamsen.

Liseleje Strand. Udsigt mod bølgebryder af store kampesten bygget 1917 foran ophalings plads for lokale fiskerbåde:

Udsigt mod bølgebryder af store kampesten bygget 1917 for ophalings plads for lokale fiskerbåde. Foto i retning nord/vest af Erik K Abrahamsen.

Liseleje Strand – sommer 2018.

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Liseleje Strand. Udsigt mod bølgebryder “Pynten” længst borte. Foto i retning vest sommer 2018 af Erik k Abrahamsen.

Liseleje Strand. Udsigt mod mod Tisvilde Hegn og Tisvildeleje ude i horisonten ca 9 km herfra:

Liseleje Strand. Udsigt mod Tisvilde Hegn og Tisvildeleje helt ude i horisonten. Foto i retning øst sommer 2018 af Erik K Abrahamsen.

Liseleje Strand – Redningspost Liseleje Strand Vest.

Udsigt mod mod Tisvilde Hegn og Tisvildeleje ude i horisonten, ca. 9 km herfra:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Liseleje Strand. redningspost Liseleje Strand Vest. Foto i retning øst mod Tisvilde hegn.sommer 2018 af erik K abrahamsen.

Liseleje Strand tæt på Redningspost Liseleje Strand Øst.

Udsigt retning øst mod Melby Overdrev, Asserbo Plantage, Tisvilde Hegn og Tisvildeleje helt ude i horisonten:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Liseleje Strand tæt på Redningspost Liseleje Strand Øst.Udsigt retning øst mod Melby Overdrev, Asserbo Plantage, Tisvilde Hegn og Tisvildeleje helt ude i horisonten. Foto sommer 2018 af Erik K Abrahamsen.

Liseleje Strand – Sommer 2018.

Liseleje Strand. Udsigt fra bølgebryder rdeningspost Øst i retning vest med Redningspost Vest og bølgebryder “Pynten” længst borte:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Liseleje Strand. Udsigt fra bølgebryder rdeningspost Øst i retning vest med Redningspost Vest og bølgebryder “Pynten” længst borte. Foto sommer 2018 af Erik K Abrahamsen.

Liseleje Strand – Sommer 2018.

Liseleje Strand. Udsigt i retning øst mod Tisvilde Hegn og Tisvildeleje ude i horisonten:

Redningspost Vest med handicap venlig bro ud i Kattegat.

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Liseleje Strand. Redningspost Vest med hadicap bro. Udsigt i retning øst mod Tisvilde Hegn og Tisvildeleje ude i horisonten. Foto 2017 af Erik K Abrahamsen.

Liseleje Strand – aftenstemning før solnedgang sommer 2019.

Udsigt i retning øst mod Tisvilde Hegn og Tisvildeleje helt ude i horisonten:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Liseleje Strand før solnedgang. Foto i retning øst mod Tisvilde Hegn og Tisvildeleje. Foto sommer 2019 af Erik K Abrahamsen.

Liseleje Strand før solnedgang. Udsigt i retning øst mod Tisvilde Hegn og Tisvildeleje. Foto sommer 2019 af Erik K Abrahamsen.

Udsigt i retning øst mod Tisvilde Hegn og Tisvildeleje helt ude i horisonten:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Liseleje Strand. Aftenstemning før solnedgang sommer 2019. Foto i retning øst Erik K Abrahamsen.

Udsigt fra “Pynten” s ophalingsplads bag bølgebryder i retning vest mod Liseleje by bebyggelser:

Liseleje Strand. Udsigt fra ophalingsplads “Pynten” i retning vest mod Liselejes by bebyggelser. Foto sommer 2019 af Erik K Abrahamsen.

Udsigt fra “Pynten” s ophalingsplads bag bølgebryder mod Melby Overdrev, Asserbo Plantage, Tisvilde Hegn og Tisvildeleje helt ude i horisonten:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Liseleje Strand før solnedgang. Foto fra “Pynten” i retning øst mod Melby Overdrev, Asserbo Plantage, Tisvilde Hegn og Tisvildeleje ude i horisonten. Foto sommer 2019 af Erik K Abrahamsen.

Liseleje Strand – Solnedgang over Kattegat sommer 2019.

Boldspil og leg i vandet, udsigt mod øst til Melby Overdrev, Asserbo Plantage, Tisvilde Hegn og Tisvildeleje ude i horisonten:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Liseleje Strand. Solnedgang. Leg, badning, boldspil i vandet. Foto i retning øst sommer 2019 af Erik K Abrahamsen.

Liseleje Strand – Solnedgang over Kattegat sommer 2019.

Boldspil og leg i vandet:

Klik på fotos og brug din zoom kontrol og du ser dem i stor format.

Liseleje Strand. Udsigt mod bølgebryder ud for “Pynten” ved solnedgang sommer 2019. Foto i retning vest af Erik K Abrahamsen.

Boldspil, leg og roning i vandet:

Liseleje Strand. Solnedgang over Kattegat med boldspil, leg og roning i vandet. Foto i retning nord sommer 2019 af Erik K Abrahamsen,

Her i Liseleje slutter Nordkystruten R47 ´s 1. etape på 10,5 km fra Hundested – Liseleje:

Man kan nu vælge 2 muligheder:

Gå eller cykle 2 km til Melby og tage det lokale tog til Hillerød og derfra med S-tog til København. Cykler er gratis med de lokale tog

eller forsætte ad Nordkystruten R47 med

2. etape Liseleje – Tisvildeleje, 9,5 km gennem Melby Overdrev, Asserbo Plantage og Tisvilde Hegn.

Fra Tisvilde er der lokal tog til Hillerød.

Oversigt over de resterende 3 etaper af Nordkystruten R 47:

3. etape Tisvilde – Gilleleje, 19,6 km over Rågeleje, Smidstrup, Gilbjerg Hoved til Gilleleje.

Link: Min artikel på danculture.dk (klik på tekst):

Paragliding on the cliff Gilbjerg Hoved at Kattegat coast in North Zealand, Denmark |www.danculture.dk

Fra Gilleleje kan man tage det lokale tog til både Hillerød og Helsingør.

4. etape Gilleleje – Hornbæk 11,5 km over Nakkehoved, Munkerup, Dronningmølle til Hornbæk.

Link: Min artikel på danculture.dk (klik på tekst):

Fra Hornbæk der lokal tog til Helsingør.

5. etape Hornbæk- Helsingør 14 km gennem Hornbæk Plantage. Ålsgårde, Hellebæk til Helsingør.

Fra Helsingør er der Kystbanetog til København.

Langs alle 5 etaper af den 64 km lange Nordkystruten R47 er mulighed for overnatning på campingpladser, guest-houses samt i gratis shelters og i egne telte på udvalgte steder i statsskovene (max. 2 telte).

Du kan vælge at gennemføre det antal etaper, der passer til dig, din famile og venner. Og fra København kan du medbringe cykler og bagage i S-tog og i de lokale tog fra Hillerød og til stationer i Hundested, Melby, Frederiksværk, Tisvilde, Gilleleje, Hornbæk og Helsingør samt stå på og af på alle de små stationer ind i mellem. Så du kan starte hvor som helst på alle 5 etaper af den 64 km lange Nordkystruten R47 på 1, 2, 3 osv døgns udflugter og ferier HELE ÅRET RUNDT.

Jeg ønsker dig og din famile og venner en rigtig god tur.

Links:

Melby, Nordsjælland den 16. maj 2020

De bedste hilsner
Erik

I nær fremtid vil jeg skrive artikler for de resterende 4 etaper af Nordkystruten R47:

2. etape Liseleje – Tisvildeleje, 9,5 km

3. etape Tisvilde – Gilleleje, 19,6 km

4. etape Gilleleje – Hornbæk 11,5 km

5. etape Hornbæk- Helsingør 14 km

Skriv kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.